Наділи землі за іменами Ізраїлевих племен
1 Ось наділи за іменами Ізраїлевих племен. На краю півночі, по краю Хетлонської дороги в напрямку до Хамата й Гацар-Енона, повз північні околиці Дамаска, – тобто вздовж володінь Хамата, – від східного кордону й до моря, – перший наділ Дана.
2 Вздовж межі володінь Дана, – від східного кордону й до західного кордону, – ще один наділ – Ассира.
3 Від межі володінь Ассира, – так само від східного кордону й до західного кордону, – один наділ Нефталима.
4 Від межі володінь Нефталима, – від східного кордону й до західного кордону, – один наділ Манассії.
5 Від межі володінь Манассії, – від східного кордону й до західного кордону, – один наділ Єфрема.
6 Від межі володінь Єфрема, – від східного кордону й до західного кордону, – один наділ Рувима.
7 Від межі володінь Рувима, – від східного кордону й до західного кордону, – один наділ Юди.
8 Від межі володінь Юди, – від східного кордону й до західного кордону, – буде ділянка, як ваше приношення, двадцять п’ять тисяч ліктів завширшки, а завдовжки, як один з наділів, – від східного кордону й до західного кордону. Посередині цієї ділянки буде Святилище.
9 Ділянка, яка буде вашим приношенням Господу, матиме завдовжки двадцять п’ять тисяч ліктів і завширшки двадцять тисяч ліктів .
10 Ця свята ділянка-приношення має бути поділена наступним чином : священикам двадцять п’ять тисяч ліктів довжиною з північного боку і десять тисяч ліктів завширшки – з західного боку, – як і десять тисячліктів завширшки зі східного боку та двадцять п’ять тисяч завдовжки з південного боку. Посередині цього наділу священиків буде Господнє Святилище.
11 Це ділянка для посвячених священиків, нащадків Садока, котрі зберегли свою вірність переді Мною під час загального відступництва Ізраїлевих нащадків, коли інші левіти відступили.
12 Вона належатиме їм як священне приношення, виділене з загального дару краю, – як найсвятіша ділянка поруч з наділом левітів.
13 Біля наділу священиків буде ділянка завдовжки двадцять п’ять тисяч ліктів і завширшки десять тисяч – для левітів. Загальна довжина обох ділянок – двадцять п’ять тисяч і ширина – двадцять тисяч.
14 Жодна ділянка цього наділу не може бути ні проданою, ні виміняною, ані переданою іншим, – як первоплід землі, вона – святиня Господа.
15 Решту ділянки – п’ять тисяч ліктів завширшки на двадцять п’ять тисяч завдовжки буде віддано для загального вжитку міста. Тут будуть житлові приміщення й пасовиська, а в самому центрі буде місто.
16 Ось його розміри: північний бік, – чотири тисячі п’ятсот ліктів , південний бік також чотири тисячі п’ятсот, – як і зі сторони сходу – чотири тисячі п’ятсот ліктів , та зі сторони заходу також чотири тисячі п’ятсот.
17 Місто навколо має спільну землю для пасовиська : зі сторони півночі двісті п’ятдесят ліктів , зі сторони півдня також двісті п’ятдесят ліктів, – як і зі сходу – двісті п’ятдесят ліктів та з заходу – двісті п’ятдесят.
18 А що залишиться з довжини, яка прилягає до священної ділянки, – десять тисяч ліктів на схід і десять тисяч ліктів на захід вздовж священної ділянки, – то врожай з цих ділянок призначений на харчування тим, що працюватимуть у місті.
19 А працюватимуть у місті люди з усіх Ізраїлевих племен, – вони й будуть обробляти ту землю .
20 Отже, вся ця квадратна ділянка, – двадцять п’ять тисяч на двадцять п’ять тисяч ліктів , – ваше святе приношення разом з виділеною ділянкою для міста.
21 Решта землі з обох боків від священного наділу та межуючих з ним міських володінь на сході й на заході належатиме володарю. Це смуга землі завширшки двадцять п’ять тисяч ліктів, що тягнеться впродовж священного наділу до східного кордону Ізраїлевого краю, а також така сама смуга землі завширшки в двадцять п’ять тисяч ліктів з протилежного боку священного наділу, що тягнеться до західного кордону. Це наділ володаря. А посередині (в центрі ) наділу володаря – священна ділянка-приношення зі Святилищем.
22 Фактично наділ левітів, як і ділянка міста, також знаходяться посеред власності володаря, яка своєю чергою межуватиме з наділом Юди з боку півночі і з наділом Веніяміна – з боку півдня .
23 Що ж до решти племен далі на південь , то першим йде один наділ Веніяміна, який простягається від східного кордону й до західного кордону краю.
24 Від межі володінь Веніяміна, – від східного кордону й до західного кордону, – один наділ Симеона.
25 Від межі володінь Симеона, – від східного кордону й до західного кордону, – один наділ Іссахара.
26 Від межі володінь Іссахара, – від східного кордону й до західного кордону, – один наділ Завулона.
27 Від межі володінь Завулона, – від східного кордону і до західного кордону, – один наділ Ґада.
28 Вздовж наділу Ґада, з південного боку, проходитиме південний кордон краю, – від Тамара до вод Меріват-Кадеш і далі вздовж потоку, що впадає у Велике Море.
29 Це земля для Ізраїлевих племен, яку вони жеребкуванням усередині своїх племен визначать для своїх родинних наділів, – говорить Владика Господь.
Брами Єрусалима
30 А ось виходи (брами ) міста. Довжина його з північного боку становитиме чотири тисячі п’ятсот ліктів.
31 Брами міста будуть названі іменами Ізраїлевих племен. Отже, три брами з боку півночі: одна брама Рувима, одна брама Юди й одна брама Левія.
32 Зі східного боку, також довжиною чотири тисячі п’ятсот, буде також три брами: одна брама Йосифа, одна брама Веніяміна й одна брама Дана.
33 З південного боку, довжиною в чотири тисячі п’ятсот ліктів, також три брами: одна брама Симеона, одна брама Іссахара й одна брама Завулона.
34 На західному боці довжиною в чотири тисячі п’ятсот ліктів, ще три брами: одна брама Ґада, одна брама Ассира й одна брама Нефталима.
35 Всього по навколишньому периметру – вісімнадцять тисяч ліктів. Назва міста з того часу буде: Там Господь!
1 А це імена племен. З початку до півночі, на частині, що спускається вниз, що тягнеться до виходу Імата, двору Енана, околиць Дамаску, до півночі за частиною двора Імата, і буде їм те, що до сходу, аж до моря, — для Дана, одна частина . 2 І від околиць Дана, що на сході, аж до тих, що до моря, Асир, одна частина . 3 І від околиць Асира, від тих, що на сході, аж до тих, що до моря, — для Нефталима, одна частина . 4 І від околиць Нефталима, від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, — для Манасії, одна частина . 5 І від околиць Манасії, від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, — для Єфрема, одна частина . 6 І від границь Єфрема, від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, — для Рувима, одна частина . 7 І від околиць Рувима, від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, — для Юди, одна частина .
8 І від околиць Юди, від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, буде первоплодом відділення, двадцять п’ять тисяч ширина і довжина — так, як одна з частин від тих, що до сходу, і аж до тих, що до моря, і посеред них буде святе. 9 Первоплід, який відділять Господу, довжина двадцять п’ять тисяч і ширина двадцять п’ять тисяч. 10 Із цих буде первоплід святих. Для священиків, на північ — двадцять п’ять тисяч, і до моря ширина — десять тисяч, і на південь — довжина двадцять п’ять тисяч, і посеред нього буде свята гора. 11 Для освячених, для священиків, синів Саддука, що є охоронцями варти дому, які не блудили блуканнями синів Ізраїля, як заблудили левіти, 12 і буде їм первоплід, даний з первоплодів землі, святе святих від околиць левітів.
13 А левітам близько околиць священиків, двадцять п’ять тисяч довжина і ширина — десять тисяч. Уся довжина — двадцять п’ять тисяч і ширина — двадцять тисяч. 14 Не продаватиметься з нього і не відміряється, і не відділиться первоплід землі, бо він святий — Господеві. 15 А решту — п’ять тисяч у ширину на двадцять п’ять тисяч — буде передмур’я для міста на поселення і на його розділення, і посеред нього буде місто. 16 І це його розміри: від тих, що з півночі, — чотири тисячі п’ятсот, і від тих, що до півдня, — чотири тисячі п’ятсот, і від тих, що до сходу, — чотири тисячі п’ятсот, і від тих, що до моря, — чотири тисячі п’ятсот. 17 І буде проміжок між містом до півночі двісті п’ятдесят, і до півдня — двісті п’ятдесят, і до сходу — двісті п’ятдесят, і до моря — двісті п’ятдесят. 18 І решту довжини, що близько первоплодів святих, — десять тисяч до сходу, і десять тисяч до моря, — будуть первоплодами святого, і їхні плоди будуть за хліб для тих, що працюють у місті. 19 А ті, що працюють у місті, працюватимуть у ньому з усіх племен Ізраїля. 20 Весь первоплід — двадцять п’ять тисяч і двадцять п’ять тисяч. Чотирикутником його відділите, первоплід святого, від частини міста. 21 А решту із цього для володаря і з цього з первоплодів святого, і на частину міста на двадцять п’ять тисяч ширина аж до тих околиць, що до моря, і на схід на двадцять п’ять тисяч аж до тих околиць, що до моря, близько до частин володаря. А посеред нього буде первоплід святих і освячення дому. 22 І від частки левітів, і від частки міста буде посеред власності володарів. Поміж границями Юди і поміж границями Веніаміна буде власністю володарів.
23 А решта племен від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, — для Веніаміна, одна частина . 24 І від околиць Веніаміна від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, — для Симеона, одна частина . 25 І від околиць Симеона, від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, — для Іссахара, одна частина . 26 І від околиць Іссахара від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, — для Завулона, одна частина . 27 І від околиць Завулона, від тих, що до сходу, аж до тих, що до моря, — для Ґада, одна частина . 28 І від околиць Ґада, аж до тих, що до півдня, і його околиці будуть від Темана і води Марімота Кадиса, — спадку аж до Великого моря. 29 Це — земля для племен Ізраїля, на яку ви кинете жереб, і це їхні наділи, — говорить Господь.
30 І це — виходи міста, що до півночі, чотири тисячі п’ятсот мірою. 31 І брами міста за іменами племен Ізраїля, три брами до півночі: одна брама Рувима, одна брама Юди і одна брама Левія. 32 І до сходу — чотири тисячі п’ятсот. І три брами: одна брама Йосифа, одна брама Веніаміна і одна брама Дана. 33 І ті, що до півдня, — чотири тисячі п’ятсот мірою. І три брами: одна брама Симеона, одна брама Іссахара і одна брама Завулона. 34 І те, що до моря, чотири тисячі п’ятсот мірою. І три брами: одна брама Ґада, одна брама Асира і одна брама Нефталима. 35 Обвід — вісімнадцять тисяч. А ім’я міста, якого лише дня воно постане, буде його ім’я .